Inte skrivit på länge<3

Nej jag har inte skrivit på så länge så jag tänkte berätta lite om den här helgen då jag ridit Hope som vanligt.
På Lördagen så hade jag och ewe lite skojridning i ridhuset då både och hästarna var glada och busiga :-)
Så först så värmde vi upp som vanligt. Sedan kortade vi upp stigbyglarna för att känna på hur det var att rida jockey(dock mest för att träna balansen och de mesta i trav men även glaopp)
Sedan så vart vi riktigt hoppsugna! Så vi ringde Åsa som kom ner till ridhuset med Ewa och vi hoppade två hinder på ca 60 cm . Hope vart otroligt pigg&glad och bjöd framåt på alla hinder ! Börjar nu också känna att jag utväklats väldigt mycket sen jag började i hoppgruppen på sickelsta . På karlslund så hoppade jag ca 60 cm och vart lite osäker på högre höjder . Nu hoppar jag ca 80 cm på lektion . Kanske för att vi har världens bästa ridlärare som peppar och att våran grupp passar riktigt bra ihop ? :-D

Jaja nu måste jag stänga datorn för jag måste träna på historieläxan (histrieprov på Fredag)

ha de bra:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0