pigga ponnyer&ryttare ute på gärdet :D

Idag red jag&Ewe nere på gärdet ,
Halva tiden ick väl åt att få upp spår man kan rida på utan att hästarna ska behöva blir trötta efter 8 travsteg :)
Men när vi fått upp några spår till både volter och fyrkantspår vart de lite fart iallfall :d
Hope vart ganska pigg när vi väl kommit igång . I galoppen gjorde hon några bockningar och lyssnade bra på skänkeln . alltså gick dagens ridpass ut på att mest ha kul då vi tränat och haft lite krav m.m på ridningen.
men jag tyckte det gick så sjukt bra när vi hoppade igår så jag kände bara för att ha kul idag ;)

ja igår då..
så hoppade vi för Åsa .
Först några små kryss sedan upp till 90 cm .
Hopen var väl ganska seg på dom småhindrena i början men taggade sig sedan väldigt mycket när det vart högre :d

A jag älskar ponnyn obeskrivligt mycket och lämnar henne aldrig (som ni kanske förstått)




och så bjuder jag på en sådär lite småkul bild på charlie....

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin Hope är!!

2010-12-21 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0