26/12

Godmorgon . Har ni enns tänk på att det är bara 5 dagar kvar tills 2010 försvinner ?
Ska någon gång försöka orka skriva ner de mesta&roligaste&fdåligaste som hänt under året !

Men ja. Klockan är än så länge bara 11.10 och jag är inte trött alls heh..
Men alla julklapparna var hjätte bra och det mesta hade jag ju önskat mig också !
Pengarna vart väl de som var bäst eftersom det var exakt så mycket som jag behövde till kameran jag ska köpa snart ;d
Men nu ska jag fortsätta kolla runt lite sen åker jag hem till Kumla igen med storasyster.

Kommer säkert ett till inlägg då det här var riktigt tråkigt kände jag x'D


Kommentarer
Postat av: Alvva (y' <3

sv; hihi, okej =D

2010-12-26 @ 22:50:50
URL: http://systrarnalejonhjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0