25/12

God morgon eller ? klockan är iallafall 11.13 så jag vet inte vad man säger ^^
Vi ska iallafall fira jul idag så nu börjar det komma lite folk här .
Är hjätte trött idag även fast jag sovit normalt mycket. aja, Jag får iallafall inte rida Hope på hela veckan .
Inte förren på måndag . Då får hon hennes julklapp också . Ett par supergulliga renhorn som vi ska rida runt med (a)

Jag och ewe har också planerat lite hur&vad&vart vi ska rida under lovet. På nyår så ska vi rida årets sista ridtur och det ska vi göra så bra och roligt som möjligt såklart. Sen 2 januari ska jag&ewe&elin ha privatlektion tänkte vi ;)
Längre än så har vi inte kommit. eller jo vi kommer ju på något vi vill göra var tionde minut och sedan glömmer det.

Rekomenderar också den här fimen:


Den är supermysig att kolla på . Har sett den nästan varje dag nu sen i Måndags. Börjar gråta varje gång även fast jag sett den flera gånger innan.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0